10 juli 2014

Een!

Ons liefste meisje werd afgelopen maandag 1 jaar.
Een kroontje opzetten wilde ik nog niet...
Maar taart eten lukte wel al.





Dingen die ik al kan:

  • Piep doen met mijn handjes voor mijn gezicht.
  • Aaitjes doen.
  • Aaaahhh zeggen als we tanden poetsen.
  • Klappen in de handjes.
  • Heen en weer wiegen op muziek en dan met mijn handjes draaien.
  • Neen schudden als ik iets niet leuk vind.
  • Vingertje in de lucht steken als ik iets hoor
    met altijd dat grommende hrr geluidje...
  • Af en toe eens papa zeggen.
  • Alles met tjit of dajt aanwijzen.
  • Alleen staan en een paar stapjes zetten.
  • Dada wuiven en zeggen.
  • En verder altijd super schattig wezen...


    Piep!
    Het vingertje...





En hiervan word ik echt blij, in de zin van oooooohhhooohh
  • Een schuif die open gaat.
  • Muziek horen.
  • Het bad zien vollopen.
  • Gek doen met broer.
    (Vanaf heden enkel aan te spreken met 'Grote Broer.)
  • Eten van de rest van de familie te pakken krijgen.
  • De kamer van Grote Broer ontdekken.
  • ... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten